prologue.

From: mcsex69@gmail.com
To: boom_zico@gmail.com
Title: -

       „Marzenia i decyzje.
       Niby dwa odrębne słowa, dwa całkowicie różne wyrażenia, a jednak idą w parze, ciągle sprowadzają się na tą samą drogę. Musisz podjąć decyzję, aby marzyć, ale z kolei marzysz również o dobrym wyborze i efektownych tego skutkach. To najbanalniejsza ironia życia. Podobnie jak dobro i zło. Miłość i nienawiść. Prawda i fałsz. Rzeczywistość i fikcja. Wszystko to znaczy co innego, ale jest od siebie zależne. Pasożytuje na sobie nawzajem, nie zna niezależnego życia. Nie znajdziesz nigdzie na świecie miłości, która nie przyciąga do siebie nienawistnych spojrzeń bądź też nie jest zrodzona z zazdrości bądź innego równie mocnego uczucia. Przyjaciel czy wróg - do każdego z nich jest zaledwie jeden krok, cienka linia, którą możesz przekroczyć w najbardziej prozaiczny dzień swojego życia. Ziemia czy też niebo. Jak niewiele brakuje, by spać w dół, a ile wysiłku musisz włożyć w ponowne rozwinięcie swoich skrzydeł.
       Świat zbudowany jest na marzeniach, błędnych dedukcjach i wątłych nadziejach. Jednak to nas utrzymuje przy życiu. To nie chleb, nie woda, nie powietrze ani nie inne rzeczy materialne są przyczyną, dzięki której budzimy się każdego kolejnego dnia - to nasze marzenia. I nawet jeśli zależne są od trudnych albo całkiem prostych decyzji, dążymy do nich bezustannie.
       Marzenia czynią nas tym, kim jesteśmy. Dążenie do nich kształtuje naszą osobowość, a spełnianie uszczęśliwia. Taki był cel stworzenia człowieka. I choć czasem droga jest ciężka, jesteśmy zdeterminowani, by osiągnąć to, czego pragniemy.
       Jestem tu i wiem czego chcę. Wiem po co żyję.”


**

/boom_zico jest dostępny.

mcsex69: Dostałeś?
boom_zico: Taa...
mcsex69: I co myślisz?
boom_zico:
mcsex69: …? No i?
boom_zico: Bzdura.
mcsex69: Cały Zico... Jakaś laska to napisała na jakimś blogu czy co to tam jest. Całkiem popularny i nawet ona sama niezła. Codziennie dodaje swoje foty. Mogę ci parę przesłać, bo ostatnio towarzystwa kobiet baaardzo ci brakowało.
boom_zico: To wszystko? Wiesz, wiele ryzykuję, podkradając laptopa mojego ojca specjalnie dla ciebie.
mcsex69: Zasadniczo to mam jeszcze jedno pytanie... Słyszałem, że wybierasz się do The Dream Academy... To prawda?! Stary, dobrze wiesz, że to szkoła dla pieprzonych dziwolągów i nadzianych kozaków! Ustawią cię tam z korkiem w dupie.

/boom_zico jest niedostępny.

mcsex69: Zico?

13 komentarzy:

  1. Whisper, jak ja Cię lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog = Snooki w raju *_____________________*. Kocham Cię, uwielbiam Cię! *____________*. Sprawiasz, że jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi! Dziękuję <3.
    'mcsex69' - Twoja inwencja twórcza się udziela. Od razu przypomniała mi się 'masturbacja', która miała być majstrowaniem *co jest*. Ale okej, zostawmy filozofowanie innym xD.
    Ten wpis z bloga jest naprawdę bardzo życiowy i daje dużo do myślenia. Pięknie dobrane słowa. Zgadzam się z tym, że to marzenia są potrzebne do życia. A Zico twierdzi, że to wszystko bzdura. No jak go zaraz kopnę w tę piękną pupcię to się opamięta! W końcu zrozumie, że to szczera prawda, ot co. A ten jego przyjaciel bardziej zainteresowany wyglądem dziewczyny, która jest autorką owego tekstu i przypominaniu przyjacielowi, że ostatnio brakuje mu towarzystwa kobiet. I jeszcze ten jego dopisek, po którym Zico zrobił się niedostępny: "Ustawią cię tam z korkiem w dupie" *hahaha*. Jestem ciekawa, czy rzeczywiście tak będzie xD. No i co to The Dream Academy? Ciekawie się zaczyna, oj ciekawie *,*.
    Czekam z niecierpliwością na jedynkę <3. Niekończącej się weny życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog ciekawy. Lubię właśnie takie przemyślenia czytać, bo sama nie potrafię napisać ^^
    Marzenia są podstawą, bo kim by był człowiek bez nich?
    Uśmiałam się także, przy tym korku ;p

    Dużo czasu potrzeba, aby zapoznać się z Supernatural. W końcu w październiku będzie 8 sezon.
    Nie, znajomość serialu nie będzie Ci potrzebna. Wszystko będę się starała opisać. Jedynie musisz wiedzieć, że w 6 sezonie była Lisa i syn Ben, a u mnie jest Rose i ona nie ma dziecka.
    Na swoje pytania odpowiedzi poznasz niedługo ;)
    Cieszę się, że Ci się spodobało ;) I ja także czekam na nowości u Ciebie.

    pocalunek-lowcy.blog.onet.pl
    pocalunek-lowcy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm, nie czytałam jeszcze prologu przedstawionego w postaci e-maila :D bardzo oryginalnie :D ogólnie przyjemnie się czytało i zaintrygowała mnie rozmowa bodajże chłopaków. Poinformuj, jak zaczniesz pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Whisper... wiedziałam, że kojarzę. Czyżby onet w niedalekiej przeszłości? ;D

    Prolog - oryginalny pomysł, naprawdę. Pierwszy raz się spotykam z takim jego przedstawieniem. I chociaż nie do końca ogarniam o co chodzi, to i tak będę czekała na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracuję nad tym jak ma go uwolnić i w ogóle nad wszystkim odnoście Sama. Mam kilka pomysłów i nie mogę się zdecydować ;)
    Tak. Gdybym taki Dean zapukał do moich drzwi byłabym w 7 niebie ^^
    Miło, że tak uważasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam cichą czytelniczką Trough the storm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny. Podoba mi się motyw w jakim go przedstawiłaś, tę rozmowę, a i tekst na temat marzeń jest przepiękny, dogłębny i prawdziwy. Straszliwie wciągający, a wypowiedź mcsex69 z humorem i ciętym językiem, takie jak lubię. Czekam na więcej.

    U mnie nowy:
    marsz-mendelsona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za komentarz na moim blogu, dzięki temu mogłam przeczytać ten cudowny prolog! tekst o marzeniach i decyzjach, które trzeba podjąć, by cokolwiek w życiu osiągnąć dał mi wiele do myślenia. rzadko trafiam na blogi, które mają na mnie chociażby minimalny wpływ, ale Tobie udało się kilkoma zdaniami to zmienić... potem ta rozmowa dwóch chłopaków, jak mniemam przyjaciół nieco mnie rozbawiła. nie ma to jak sprowadzić kumpla na ziemię w tak brutalny sposób.. w wolnej chwili zabiorę sie również za czytanie Twojego drugiego bloga, a na razie czekam na rozdział tego opowiadania.. a jeśli chodzi o mnie, to już niestety nastolatką nie jestem (co czasem mnie dobija, bo już jako dwudziestolatka powinnam być bardziej dorosła, ale niestety chyba jeszcze to nie mój czas, by taką być), ale fakt, staram się, jak mogę by pokazać to, co chcę, tę cząstkę siebie.. przynudzam, wybacz :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam to przedwczoraj, ale nareszcie mogę skomentować XD! Jeny, jak mi się podoba ten pomysł z rozmową i ten początkowy tekst. Naprawdę, to są takie piękne słowa, a przynajmniej ja je odbieram jako coś głębszego. W dodatku sama stawiam marzenie jako priorytet i wiem do zego chcę dążyć. Trafiłaś jakby w samego czytelnika (jeśli mogę tak to ująć O.o), bo chyba nie jestem jedyną osobą z takim celem (prawdaaaaa?).
    Oglądałaś może Dream High? Bo ja kocham takie motywy, a nie wiem czemu The Dream Academy właśnie z tą dramą mi się kojarzy. Swoją drogą śliczna nazwa, ah, uwielbiam słowo "dream" XD.
    Jeny i znowu słodcy bohaterzy jak widzę *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był mój zamiar - żeby jak najtrafniej dotrzeć do czytelnika, a więc, jak widać, cel został osiągnięty. (;
      Co do dramy - tak, oglądałam. I szczerze się przyznam, że w innym wypadku zapewne nie wybrałabym Kim Soo Hyun'a na Amadeus'a. I motyw w jakiejś mierze też będzie tyczył się przecież sięgania po swoje marzenia, ale ileż to już filmów zostało stworzonych z podobną myślą? :D

      Usuń
  11. Na początek dziękuję za komentarz na moim blogu. Również kocham FMA, moje pierwsze anime. ;D
    Kiedy ktoś pozostawi adres swojego bloga na moim, zawsze z ciekawości wchodzę na niego i czytam. Cieszę się, że tym razem trafiłam na ciekawie zapowiadającą się historię. Mniejsza, że nie wiem, o co tu tak właściwie chodzi. Korea... jakiś zespół? Moja przyjaciółka siedzi i w Japonii i w Korei, to może się orientuje. Wypytam. ^^
    Na dzień dobry muszę przyznać, że polubiłam Zico. Wydaje się jedną z tych ciekawych, poważnych na swój sposób, a zarazem zabawnych postaci. Lecę czytać rozdział pierwszy. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Yo~~!
    Jeszcze się nie znamy. Ale co z tego. Mam zamiar skomentować Twoje dzieło ;D
    No tak. Być na szarym końcu, nie jest to satysfakcjonujące. Zwłaszcza wtedy, gdy wszyscy przed Tobą ujęli wszystko to co chciałaś powiedzieć i to o wiele lepiej. Tak więc, nie będę się powtarzać odnośnie tego, że prolog strasznie mi się podobał. Muszę przyznać, że również jeszcze się z taką wersją nie spotkałam. Uważam go jak najbardziej za oryginalny.
    Super, że osób piszących opowiadania jest coraz więcej.
    Dzięki za uprzyjemnienie czasu xD
    Postaram się nadrobić w krótkim czasie wszystko co zostało już na blogu zamieszczone.
    Było by mi również miło gdybyś informowała mnie na bieżąco o nowych rozdziałach. Podam Ci mój numer GG: 25380712, jeśli wolisz w inny sposób mnie informować to napisz pod tym komentarzem. Na razie to wszystko.
    Papatki ;P

    OdpowiedzUsuń